Preskočiť na obsah
  • O nás
    • Kto sme a ako sa stať naším členom?
    • Stanovy spoločnosti
    • Predseda a správna rada
    • Kontakt
  • Oznamy
  • Politika
  • Kultúra a veda
    • Kultúrne novinky v slovenskom jazyku
    • Vedecké novinky v ruskom jazyku
  • Pel-mel
  • Kluby Arbat
  • Komentáre
  • O nás
    • Kto sme a ako sa stať naším členom?
    • Stanovy spoločnosti
    • Predseda a správna rada
    • Kontakt
  • Oznamy
  • Politika
  • Kultúra a veda
    • Kultúrne novinky v slovenskom jazyku
    • Vedecké novinky v ruskom jazyku
  • Pel-mel
  • Kluby Arbat
  • Komentáre
Ilustračná snímka. Zdroj: Pexels / Pixabay

Turecké značky letos ve velkém vstoupily na ruský trh

  • srspol
  • 11. decembra, 2023
  • 7:34 pm

Celkem 27 zahraničních značek se v letošním roce rozhodlo vstoupit na ruský trh. Vesměs se jedná o značky spotřebního zboží. (casopisargument.cz)


Za jedenáct měsíců letošního roku se v ruských nákupních centrech objevilo 22 nových zahraničních značek, ukázal další průzkum konzultační agentury IBC Real Estate.

V roce 2019 vstoupilo na ruský trh 27 zahraničních značek, v roce 2020 to bylo 19, v roce 2021 celkem 13. V loňském roce, kdy z Ruska odcházelo mnoho prodejců, vstoupilo na trh pouze 11 zahraničních značek. Podle ruských expertů ruský trh i nadále přitahuje nájemce ze spřátelených zemí.

Svůj provozní status změnilo přibližně 140 mezinárodních značek, které byly v ruských nákupních centrech přítomny na začátku roku 2022. Z nich 32 (přibližně 23 %) zcela ukončilo svou činnost, zatímco dalších 52 značek (přibližně 37 %) obnovilo provoz po prodeji nebo převodu obchodu na ruský management. Přibližně stejný počet (55 značek, 40 %) je stále ve stavu „dočasného pozastavení provozu“.

Podle údajů společnosti je 86 % nových mezinárodních značek zastoupeno v moskevských nákupních centrech, 50 % v Petrohradě a jen asi čtvrtina se dostala do regionů. Většina (73 %) nových značek prodává módní výrobky.

Větší díl (9 z 22) nových značek pochází z Turecka. Další čtyři značky pocházejí ze Spojených arabských emirátů a tři z Běloruské republiky. Nové prodejny otevřeli také maloobchodníci z Austrálie, Německa, Itálie, Kyrgyzstánu, Finska, Estonska a Německa. Vesměs se jedná o obuv, oděvy, spodní prádlo a potřeby pro domácnosti.

Text vyšiel na casopisargument.cz
PrevPredchádzajúca správaSype se Green Deal? Zděšený „hlavoun“ EU nařizuje, co se nesmí říkat
Ďalšia správaFrantišek Škvrnda st.: V čriepkoch o znepokojujúcich udalostiach v ukrajinskej kríze | 5. časťĎalšie
  • Kto sme a ako sa stať naším členom?
  • Stanovy občianskeho združenia
  • Predseda a správna rada
  • Kontakt
  • Oznamy
  • Politika
  • Kultúra a veda
  • Kultúrne novinky v slovenskom jazyku
  • Vedecké novinky v ruskom jazyku
  • Pel-mel
  • Kluby Arbat
  • Komentáre

© Slovensko-ruská spoločnosť. Všetky práva vyhradené.

Spravujte súhlas so súbormi cookie
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti Správa služieb Spravovať predajcov Prečítajte si viac o týchto účeloch
Zobraziť predvoľby
{title} {title} {title}