29.2.2016 07:42:48

Ruské televízie žalujú vysielateľov v USA za pirátstvo

 

Ruské televízne stanice „Prvý“, STS, REN TV, TNT Comedy, „Domáci“, „Dážď“, „Che“ a „Nostalgia“ podali 16. 2. na súde New Yorku kolektívnu žalobu na amerických vysielateľov za nepovolený príjem a vysielanie ich televíznych relácií a používanie ich obchodných značiek v USA.

 

Uvádzajú to noviny „Kommersant“. Odporcami sú podľa nich spoločnosti Infomir (riadia stránku infomirusa.com), Panorama TV (mypanorama.tv), Goodzone TV(gudzon.tv), Matvil Corporation (etvnet.com) a jej riaditeľ Ruslan Cutijev.

Podstata žalôb televíznych staníc spočíva v tom, že odporcovia „zachytávajú ich družicový signál“ a s narušením zákonov ho šíria v USA za mesačnú úhradu, používajúc pri tom firemné obchodné značky televízií na reklamné účely, stránky prijímajú elektronické platby, po čom sa abonentom ponúka na stiahnutie IPTV – player alebo konvertor.

Žalobcovia žiadajú súd o výnos na zastavenie nezákonného vysielania a náhradu materiálnych škôd, ktoré prevyšujú 75 tisíc USD, uvádza „Kommersant“.

Podľa ria.ru, 29. 2. 2016